Artykuły

Wyświetlono rezultaty 1-14 z 14.
Magia i Miecz 019-020 (7-8/95)

Magia i Miecz 019-020 (7-8/95)

17-08-2007 12:47 | Qball | Komentarze: 0
Spis treści: ListyInformacjeZmagania z chaosem (Warhammer)Magia i magowie w Starym Świecie - Artur Marciniak (Warhammer)Zrób to sam - Maciej Nowak (Almanach Mistrza Gry)Cthulhu fhtagn - Paulina Braiter (Zew Cthulhu)Zakon Sfinksa - Artur Marciniak (Zew Cthulhu)Opis Doomtrooper - Kroniki Mutantów - jv...
Magia i Miecz 018 (6/95)

Magia i Miecz 018 (6/95)

16-08-2007 11:21 | Qball | Komentarze: 0
Spis treści: ListyInformacjeZmagania z chaosem (Warhammer)Magia chaosu - Artur Marciniak (Warhammer)Opis systemu Warhammer 40K - Artur MarciniakOstatnia faktoria - Grzegorz Barski (Warhammer - Przygoda)Projekt homo superior - Rafał Gałecki (Almanach Mistrza Gry)Terroryzm - Jacek Komuda (Almanach Mis...
Magia i Miecz 017 (5/95)

Magia i Miecz 017 (5/95)

15-08-2007 12:07 | Qball | Komentarze: 0
Spis treści: ListyInformacjeZmagania z chaosem (Warhammer)Fimir - Graeme Davis (Warhammer)Demony Tzeentcha (Warhammer)Opis dodatku Maleficium - Artur Marciniak (Ars Magica 3)Opis dodatku Pax dei - Piotr Leszczyński (Ars Magica 3)Daemonicus confessio - Emil Leszczyński (Almanach Mistrza Gry)W skórze...
Magia i Miecz 016 (4/95)

Magia i Miecz 016 (4/95)

09-08-2007 15:27 | Qball | Komentarze: 2
Spis treści: ListyInformacjeBójka w barze - Matt Conell, Jim Bambra (Warhammer)Demony Slaanesha - Artur Marciniak (Warhammer)Zmagania z chaosem (Warhammer)Opis systemu Paranoia - SmoqOpis systemu Toon - Jan RodriguezKroniki awanturnicze - Dariusz Paszkowski (Almanach Mistrza Gry)Wyspy Różowej Tęczy...
Magia i Miecz 015 (3/95)

Magia i Miecz 015 (3/95)

08-08-2007 14:34 | Qball | Komentarze: 0
Spis treści:ListyInformacjeMagiczne przedmioty - Graeme Davis (Warhammer)Zmagania z chaosemDemony Nurgla - Artur Marciniak (Warhammer)Szkarłatny Lombard - Ken Rolston (Warhammer)Opis systemu Ars Magica - Artur MarciniakOblicza magii - Artur Marciniak (Almanach Mistrza Gry)Dziesięć imion maga - Jacek...
Magia i Miecz 014 (2/95)

Magia i Miecz 014 (2/95)

28-07-2007 11:35 | Qball | Komentarze: 0
Spis treści:ListyInformacjeZmagania z Chaosem (Warhammer)Smoki w grze fabularnej WFRP - Artur Marciniak (Warhammer)Szlachectwo - Paul Cockburn, Jim Bambra, Paul Gallagher (Warhammer)Demony Khorne'a - Artur Marciniak (Warhammer)Smoki z krain wschodu - Zbyszek 'Athlar' Wałaszewski (Almanach Mistrza Gr...
Magia i Miecz 013 (1/95)

Magia i Miecz 013 (1/95)

28-07-2007 00:58 | Qball | Komentarze: 0
Spis treści:ListyInformacjeTancerze wojny, część 2 - Matt Connell, Graeme Davis, D. Matalou (Warhammer)Drukarze i milleniści - Jim Bambra (Warhammer)Technika w Starym Świecie - Artur Marciniak (Warhammer)Opis systemu Shadowrun - Kuba ŻurekJutro rzeczywistość wirtualna - a dziś? - Michał Kreczmar (Cy...
Magia i Miecz 012 (7/94)

Magia i Miecz 012 (7/94)

28-07-2007 00:09 | Qball | Komentarze: 0
Spis treści:ListyKlubyTancerze wojny - Matt Connell, Graeme Davis i D. Matalou (Warhammer)Ups! - Ashley Dennison, Graeme Davis (Warhammer)Pnij się w górę - Graeme Davis (Warhammer)Co w norce piszczy? - Phil Gallagher (Warhammer)I bądź tu mądry... czyli rozważania o inteligencji - Jacek Brzeziński (A...
Magia i Miecz 011 (6/94)

Magia i Miecz 011 (6/94)

27-07-2007 00:06 | Qball | Komentarze: 0
Spis treści:Listy i klubyRecenzja PendragonaDługa droga do domu, albo co gracz o zamku wiedzieć powinien - Maciek Kocuj (Almanach Mistrza Gry)Psychotest "Czy jesteś dobrym graczem" - Kuba Żurek (Almanach Mistrza Gry)Świątynie i habity, Kulty ludów cywilizowanych: organizacja świątynna i hierarchia k...
Magia i Miecz 052 (4/98)

Magia i Miecz 052 (4/98)

25-07-2007 00:32 | Qball | Komentarze: 1
Spis treści Panorama WieściListyPożytek z mrówki - Tomasz KołodziejczakRecenzjePuszka PandorySesja - Marcin Mortka (Almanach)Koniec lotu czyli ostatni krzyk - Tomu$ (Almanach)Chwała Bohaterom - Adam Matusewicz (Almanach)Kroniki Raedwaldburskie; Część V - Adam Z. Bański (Almanach)Errata cz. II - Tome...

Przesunięcie czaru (Cza/Zak 4)

16-03-2007 19:12 | Qball | Komentarze: 3
Przesunięcie czaru Odrzucanie Poziom: Czar/Zak 4 Komponenty: W, S Czas rzucania: 1 runda Zasięg: Bliski (7,5 + 1,5 m/2 poziomy) Efekt: Patrz opis Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Brak (patrz opis) Odporność na czary: Nie Czarodziej może rzucić to zaklęcie na inny, aktywny czar obszarowy...

Przewodzenie czaru (Cza/Zak 4)

24-11-2006 19:55 | Qball | Komentarze: 7
Przewodzenie czaru Transmutacja Poziom: Cza/Zak 4 Komponenty: W, S Czas rzucania: 1 akcja Zasięg: Dotykowy Cel: Ty lub jedna chętna istota Efekt: Przekierowanie zaklęcia (patrz opis) Czas trwania: 1 minuta/poziom lub do wykorzystania Rzut Obronny: Brak (nieszkodliwy) OC: Tak (nieszkodliwy) Istota o...

Przewodzenie czaru (Cza/Zak 4)

24-11-2006 19:40 | Qball | Komentarze: 0
Przewodzenie czaru Transmutacja Poziom: Cza/Zak 4 Komponenty: W, S Czas rzucania: 1 akcja Zasięg: Dotykowy Cel: Ty lub jedna chętna istota Efekt: Przekierowanie zaklęcia (patrz opis) Czas trwania: 1 minuta/poziom lub do wykorzystania Rzut Obronny: Brak (nieszkodliwy) OC: Tak (nieszkodliwy) Istota o...

Iglasty deszcz (Drd 2)

04-03-2006 19:17 | Qball | Komentarze: 9
Iglasty deszcz Transmutacja Poziom: Drd 2 Komponenty: W, S Czas rzucania: 1 akcja Zasięg: Bliski (7,5 m + 1,5 m/2 poziomy) Cel: Jedno drzewo iglaste (patrz opis) Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Refleks neguje Odporność na czary: Tak To zaklęcie można rzucić tylko na drzewo iglaste o minimalnej...